دست نوشته های یک مانی

دست نوشته هایی از سوی کسی که بر عکس بسیاری ، فکر می کند . دست نوشته هایی شامل : تاریخ ، سیاست ، جامعه و ...

دست نوشته های یک مانی

دست نوشته هایی از سوی کسی که بر عکس بسیاری ، فکر می کند . دست نوشته هایی شامل : تاریخ ، سیاست ، جامعه و ...

خداحافظ .... فیلتر شدیم !

خوب بالاخره فیلتر شدیم ...

 

باور نکردنیه ولی شد ...

هیچوقت فکر نمی کردم بابت چهارتا نقد ساده بزنن وبلاگی رو فیلتر کنن و این در حالی بود که همیشه حواسم بود خط قرمزی رو زیر پا نذارم ...

 

بازدید ۲۲۶۷۸ نفر برای من در یک سال و دو سه ماه واقعا افتخار بزرگی بود که موجب می شه صاحب این یاوه نامه ها هیچ وقت لطف دوستانی شبیه شمارو فراموش نکنه ...

 

 

اگه عمری بود و وبلاگی زدیم که هستیم خدمتتون ... و انتهای همین پست آدرس جدید رو می ذاریم وگرنه که ...

 

بگذریم ...

 

 

خلاصه اینکه ما هم رفتنی شدیم ...

 


 

نمی خواد که سخت بگیرید ...

 

خیلی ساده ! خداحافظ  !

 

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ب.ظ http://galam.blogsky.com

سلام
به نظرت خط قرمزی هم هست.این احمق ها وبلاگ ها رو فله ای فیلتر میکنند.انتظار دارند مردم خفه بشند.

ماهی سیاه کوچولو جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:48 ق.ظ

مبارکت باشد برادر..

بابک دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام
مانی عزیز
باز شانس اوردی فیلتر شدی
پرونده وبت به سایت سایبری سپاه نخورد
پرونده ما که به سایبری خورد
نمی دونی روزی که داشتم وبلاگمو حذف می کردم چه حالی داشتم
با تک تک اون پست ها خاطره داشتم اما چاره ای نبود
امیدوارم موفق باشید
هر دو

خیلی مخلصیم

ملیسا جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ

چون فیلتر شدی خداحافظی کردی؟؟

حالا شاید یکی دیگه زدم ...

الان به اندازه کافی خوش هستم و فرصت وب چرخوندن ندارم ...

آرمان شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ب.ظ

فکر کنم تقصیره من بود! یادته گفتم نظرت در مورد این سرویس وبلاگ چی بود؟!
تعجب کردم اون موقع دیگه. خیلی عجیب بود که هنوز فیلتر نشده بودی.

عیب نداره ...

منم گفتم که خوبیش اینه که خود بلاگ اسکای پاکت نمی کنه ... وگرنه فیلتر شدن رو که هر جایی باشی فیلتر می شی ...

الان اگه بلاگ فا بودم احتمالا آی پیم رو به بالا دستیها داده بودند و وبلاگم رو هم از بیخ و بن پاک می کردن ...

فریبا رحمانی چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:30 ب.ظ

۲۲۶۷۸
اینو گفتی که چی بشه؟؟؟؟

یادم بمونه چند نفر تا قبل از فیلتر شدن به اینجا سر زدن :d

رضا رادمهر جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ق.ظ

دوست عزیز من ار سویس هستم من به شما افتخار میکنم

چاکریم

آ*ن*ت*ی*گ*و*ن*ه چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ب.ظ http://ghajarie-coffee.blogsky.com/

یعنی واقعاً دیگه نمینویسی مانی؟

نه به اون شکل ولی اول بهمن شروع می کنم دوباره ...

بهت خبر می دم ...

مرسی یادمی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد