دست نوشته های یک مانی

دست نوشته هایی از سوی کسی که بر عکس بسیاری ، فکر می کند . دست نوشته هایی شامل : تاریخ ، سیاست ، جامعه و ...

دست نوشته های یک مانی

دست نوشته هایی از سوی کسی که بر عکس بسیاری ، فکر می کند . دست نوشته هایی شامل : تاریخ ، سیاست ، جامعه و ...

از رقابت تا اطاله ی کلام !! در نقد اظهاراتی از یاران احمدی نژاد.

دیرروز بود که در حین ورق زدن روزنامه ها نگاهم به ستون جهت اطلاع جمهوری اسلامی ( مورخ چهارشنبه ۹ بهمن ) افتاد و متنی بدین مضمون دیدم : 

حجت الاسلام « مرتضی آقاتهرانی » در گفت وگو با خبرنگاران سیاسی ایرنا « عبور از احمدی نژاد » را شعار مرده ای دانست و تاکید کرد : آنها که مدعی اند هرکس جز احمدی نژاد رئیس جمهور شود بیمارند. آقا تهرانی معلم اخلاق دولت نهم است . 

اساسا تصورم در این باره بدین سو نبوده و نیست که باید شمشیر را در مقابل این افراد از رو بست و جواب های را با هوی داد ولیکن بد ندیدم کمی از تراوشات این مغز بی مصرفم استفاده کنم در این باره !!  

 

اگر کمی بخواهم افق دیدم را گسترش دهم بدین نکته قطعا متذکر خواهم بود که راپورت دادن به علمای قم هر هفته و گزارش دادن به ایشان بی شک در تصمیمات کشوری تاثیر بسزایی خواهد داشت و اساسا چون ایشان ( علمای قم ) از نظر دید و فهم سیاسی و اجتماعی قابل حتی مشورت هم نیستند ، این مطلب بیش از آنکه بتواند ساپورت نظامی حکومت را در پی داشته باشد تیشه به ریشه آن می زند و بدرستی یادم نیست ولیکن تصور می کنم آیت الله مکارم بودند که چند ماه پیش اعلام کردند که بسیاری از تصمیمات حکومتی در قم گرفته می شود !!! 

 

شاید ظاهر ساده ی این جمله تنها این تصور را بوجود آورد که علمای قم در تصمیمات تاثیری دارند ولیکن در بن این سخن ریش هایی نهفته است که شاید تاریخ ۴ ساله ی معاصر ایران را رقم زده باشد و بی شک این قضیه تا مدتها ترکش خواهد داشت !! 

  

وضعیت عجیبی را می بینیم که وقتی ایشان به خارج از کشور می روند اول باید به قم بروند و در بازگشت هم قم اولین مقصد است و چقدر جذاب بود وقتی بیاد می آورم وزیر گردشگری ایشان را به قم راه ندادند !!! حضرات آیات هیچکدام وی را نپذیرفتند و بیش از همه آنچیزی که مرا به حیرت وا می دارد اعتماد به نفس عجیب ایشان و حضرات می باشد !!! 

اگر به این معادلات همسر فحاش غلام حسین الهام یعنی فاطمه رجبی را هم اضافه کنیم ، براحتی لیستی با این اظهار نظرات بدست خواهیم آورد : 

آیتالله جوادی آملی: دانشمندان فیزیک، شیمی، بارانشناسی و زمین شناسی بدون پسوند اسلامی نفهمند .

حسنی، امام جمعه ارومیه: اگر فرد مشرکی را وقتی فهمیدیم که واقعاً مشرک شده، باید او رابسوزانیم؛ اگر با گلوله هم بود اشکالی ندارد.

امام جمعه شیراز: گرانی خانه باعث شد جوان پاک ما به جای مسکن، دوست دختر و دوست پسر بگیرند.

قرائتی: ما آخوندها همیشه مثل گاز اشک آور عمل می کنیم؛ فقط بلدیم گریه مردم را در آوریم. 

آیت الله امینی، امام جمعه قم: سنگسار باید علنی باشد. 

هرچند این تنها گوشه ای از اظهار نظرات بسیار خطرناک می باشد که اگر منصف باشیم می توانیم ریشه اش را از ابتدای دهه شصت جستجو کنیم و در ۴ ساله ی اخیر بارور شده ی آن را ببینیم !! هرچند وقتی بیشتر به این مسئله دقت می کنم ، عدم اظهار نظر از سوی احمد نژاد در این مسائل این شبهه را ایجاد می کند که براستی نکند که خود وی نیز از این قماش فکری باشد ؟!!؟ 

 

هرچند جملات قصاری از سوی سیاستمداران حامی احمد نژاد مهر تاییدی می زند بر این ادعا که اساسا ایشان با بقیه فرق دارند !!! 

احمدی نژاد : مردم با شنیدن نام دموکراسی تهوع میگیرند . (اعتماد 30 فروردین 86)
محمد علی رامین : برای مبارزه با توطئه استکبار ، نام خلیج فارس را به خلیج مسلمانان تغییر دهیم.

عشرت شایق : مردان در استادیومها با دیدن ما زنان عشق میکنند و به رعشه می افتند و جیغ میزنند...گناه دارد چون موجب مریض شدن آقایان می شود (13 دی 84 )
احمدی نژاد : همه مردم دنیا در جریان انرژی هسته ای با ما موافقند ، فقط یکی دو تا از این کشورها مانده اند که آنها هم چیزی از مهرورزی و عدالت نمی دانند. (18 شهریور 86 - واحد مرکزی خبر )
احمدی نژاد : از تمام دنیا برای حل مشکلاتشان با ما تماس می گیرند . ( ایلنا آذر 84 )
احمدی نژاد : در امریکا دانش آموزان امریکایی می گفتند ... شما زنگ بزنید ، ما صدایتان را پشت بلندگوی مدرسه می گذاریم تا همه بفهمند شما چه می گوئید . (آفتاب 23 مهر 85 )
فاطمه رجبی ، همسر الهام : ( در رابطه با احمدی نژاد ) اگر جان بدهم برای این تحفه الهی کم است !

خزعلی ، عضو شورای نگهبان : امام خمینی گفتند کاری کنید که زنان رئیس جمهور
نشوند . (وب سایت معاونت امر به معروف و نهی از منکر نیروی مقاومت بسیج 10 فروردین 87 )
خزعلی ، عضو شورای نگهبان : حضرت علی در کودکی گوش بچه ها ( یی که به پیامبر توهین میکردند ) را گاز می گرفت ! ( سخنرانی در باکو ، روز میلاد حضرت علی )
خزعلی : امیدواریم روزی عید غدیر جای نوروز را بگیرد و عید بزرگ ما شود !
جنتی : 12 فروردین روز عید بزرگ ماست و باید این روز را ( بجای نوروز) جشن گرفت .

مشائی ، مشاور رئیس جمهور : استفاده از روسری در ایران اجباری نیست ،...، ایرانیان در ترکیه می توانند هم مشروبات الکلی استفاده کنند ، هم بی حجاب شوند و هم با مایو بگردند . (آفتاب 6 تیر 85 )
ملا حسنی : ما در اسلام آزادی نداریم .

ناطق نوری : مشکل کشورهای منطقه این است که ولایت فقیه ندارند.

سردار مقصودعینی : همینجا خدمت ایشان ( امام زمان ) عرض میکنم که اگر بخاطر گناهان ما در ظهور شما تاخیر شده است ، ما را از بین ببرید تا راه ظهور باز شود.
سردار مقصود عینی : به برکت همین لباس روحانیت است که بلا از این نیرو
دفع می شود !

حجه الاسلام علی زادسر : به مردم اعلام کنید که نمایندگان هیچکاره اند تا کسی سراغ ما نیاید . ( سایت زادسر 8 آذر 85) 

محمد رضا رحیمی رئیس دیوان محاسبات کشور :در سوریه فردی به من گفت اگر قرار بود که بعد از پیامبر اسلام پیامبردیگری بیاید ان دکتر احمدی نژاد است. ( سه شنبه ۳۰ خرداد ۸۵ ) 

اسماعیل ططری، نماینده سابق کرمانشاه:  آلمانی ها اگر بشر بودند یک زن رقاص رئیسشان نمی شد.

شکراله عطارزاده، نماینده مجلس هفتم: کوندالیزا رایس یک پیر دختر امریکایی ولگرد است که ناکامی های جنسی وی موجب عقده شده است. 

احمدی نژاد: امریکا به ایران حمله نمی کند چون من مهندسم و مسائل را تحلیل می کنم.

احمدی نژاد: یه دختر بچه دو ساله … زبونشنون اسپانیولیه .. یه نیگاه کرد به من، گفت: این محموده ، این محموده.

احمدی نژاد: یکی از شخصیتهای شرق آسیا، از مسئولین درجه یک اومد به دیدن ما ..خلاصه حرفش این بود که اومده بود زنبیلش رو بذاره تو صف بگه ما مشتری شما هستیم.

احمدی نژاد:  دختر ۱۶ ساله ای در خونه شون انرژی هسته ای را کشف کرده .  

استاندار تهران : منتقدان احمدی نژاد عده ای عقده ای هستند ( ۱۱ شهریور ۸۷ ) 

 

هرچند که سخنان حیرت آور در موراد علمی هم راه یافته و سخنی عجیب که چندی پیش از دهان آقای قرائتی با این مضمون  خارج شد : زلزله ی بم از عواقب ندادن زکات خرما بوده ، براستی حتی من را هم غافلگیر کرد !!!  

هرچند سابقه ی چنین سخنانی مثل  

حجت الاسلام و المسلمین مهدی پور، محقق و پژوهشگر مهدویت: رواج بی بندو باری در یک جامعه باعث بروز زلزله می گردد. 

و

شکوفه گلخو، رییس دانشگاه الزهرا: بدحجابی زنان موجب فعال شدن غده هیپوفیز مردان در تولید مثل می شود . 

جای هیچ شبهه ای را در این باره نمی گذارد که اینجا هیچکس سر جاش نیست !! و شاید دم دست ترین استدلال برای پوشش حماقت هایی اینچنین و صد البته حیرت آور آن باشد که جماعتی از مردم پشت ایشان باشند وشرکت وسیع مردم در انتخابات مهر تاییدی بر این حماقت هاست ولیکن هرگز بیاد نمی آورند که در شب کودتای ۲۸ مرداد و بعد از شکست کودتای نخست علیه مرحوم مصدق ، مردمی بودند که شعارشان با خون خود نوشتیم یا مرگ یا مصدق بود و فردای کودتا فریاد زدند جاوید شاه !! پس به یقین بدانیم زباله دان تاریخ بسیار بزرگ است !!

 صحبت های من هم تموم شد و این تراوشات مغزی قادر به نتیجه گیری نشد و شاید تنها حسن این مطلب ضعیف یاد آوری سخنانی حیرت آور بوده باشد که آن هم صدقه سری حضرات است و از من قاصر چیزی در این سفره نبود !!       

=================================== 

 

یه صحبت کاملا بی ربط : سوم بهمن سالروز فوت مرحوم بازرگان بود ، با امید به قانونی شدن مجدد حزب نهضت آزادی ایران 


مانی

نظرات 30 + ارسال نظر
خوزه پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ب.ظ

مانی دو ساعته دارم سر یه سری از این جملات می خندم خداییش دمت گرم .

خوزه چرا تو همه کامنتات در مورد احساست راجع به متن می نویسی ؟

کلیر پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ

امیدوارم این اطاله های کلام رو در باقی مسئولین بخصوص اصلاح طلبان هم ببینید .

خانوم یا آقای کلیر !

من سعی می کنم منصفانه حرف بزنم . حالا اگه هم نمی زنم حداقل با مدرک مغلطه میکنم . جز اینه ؟

بابک پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ب.ظ http://vebnevesht.blogsky.com/

سلام
آقایان اعدامیان سال 67 را کنار گورستان بهاییان دفن کرده بودند
تو این مدت هم اجازه نصب سنگ قبر به خانواده های قربانیان ندادند
تا 20 روز پیش که کل محوطه را با لودر صاف کردن و درختکاری
تا مثلا این لکه ننگ را پاک کنند

گفتم اون قبرا قدیمیه .

بازم مرسی جواب دادی

امین.ص پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام مانی جان...وبلاگ زیبایی داری..موفق باشی

شما لطف دارید .

ای کاش یه مقدار بیشتر از خودتون اطلاعات می ذاشتید .
حقیقتش بجا نیاوردم .

امیر پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ

مانی جان خسته نباشی....
وب لاگ جمع و جور وخوبی درست کرده ...من تو کارسیاست نیستم و مدت هاهست که باهاش زندگی نمی کنم ، ولی بعدازناکامی دیشب میلان خوندن جملاتی که منتسب به سیاستمداران ایرانی بود برام جذاب بود....
به امیدتوسعه هرچه بیشترکارت...
امیر

امیر عزیز بسیار ممنون از اینکه سر زدی .

می دونم اینترست شما محیط زیست و میلان هست ولی خوب بهت حق می دم چون شما توی کانادا هستی و دور از اینجا .

شاید جای شما بودم همینجوری بودم .

در مورد میلان هم در ازاش رم دیشب 2-1 برد و مارو بسی خرسند کرد .
موفق باشی

امین پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:38 ب.ظ http://www.lofboys.blogfa.com

عالی بود مانی ...این تیکه باحال بود : این محموده...این محموده ...

ممنون امین جان

امین پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 ب.ظ

A M I Nهستم مانی جان

درود بر ارتدکس آبی .

ممنون سر زدی . راستی امین شمارتو برام توی جایی که می دونی پ خ کن . جریان داره !!!

مونا جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ق.ظ http://sedayearom.blogsky.com

سلا دوست عزیزم مرسی از اظهار نظرت ممنون از حظورت...در پناهش

فریبا زمانی جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:54 ب.ظ http://ghalamtakaghaz.blogsky.com

مانی عزیز ممنون از حضورت تو وب لاگم !!!

کلا خیلی از مردان سیاسی کشور ما بیشتر باید بیفتن تو کار نوشتن برنامه های روتین و طنز !!!اشتباهی وارد کار سیاست شدن !!!

و خود ما هم مقصریم !!چون ملت بی زبونی هستیم !

علی کوچولو جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:10 ب.ظ http://karikalemator.blogfa.com/

مانی عزیزم سلام
در ابتدای خوندن این پستی که گذاشتی خندم گرفت در اواسط کار خوندن بد جوری اعصابم بهم ریخت و متاسف شدم
و در پایان به یاد اون ترانه خیابان خواب ها که عصار خونده افتادم
مخصوصا اونجاش که می گه
پیرها زهرحلاحل خورده اند مهر ورزان مهر باطل خورده اند

موفق باشی
قلمت همیشه برقرار و پاینده

حالا خوبه علی جان شما خندت گرفت بعد گریت گرفت . یه عده اولش گریه می کنن بعد چنگ می زنن صورتشونو :d

مرسی از لطف همیشگیت نسبت بهم .

دمدمی جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ب.ظ http://daam.blogsky.com/

آقا مونیتورینگ جالبی راه انداختید شما!
و این البته مشت محکمیست به سردبیری دم که از بی سوژگی می نالد!!
الحمدالله دولت احمدی نژاد هیچ دستاوردی نداشته باشد خوب سوژه دست اهل اش می دهد!
بلاگتان مستدام قلم تان پر بار بادا!
آمین یا رب العالمین!!

tanks a lot !!

هادی شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:13 ب.ظ http://manotomamishavim.blogsky.com

سلام بر دوست تازه ام خوبی ؟
چه وبلاگ خوبی داری عزیز من که خیلی خوشم اومده و بسیار استفاده میکنم لینکت رو هم اضافه میکنم امید وارم موفق باشی راستی یکی دو روز آینده یه سری به من بزن

امین شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.lofboys.blogfa.com

اودم دیدم به آپ نکردی گفتم یه نظری بدم و برم..:d

هر چند که وبلاگ های که خود آدم مطلباش مینویسه باید کمی دیر به دیر به روز شه ولی تو که همش از این ور اون ور مطلب میاری و چند خط بش اضاف می کنی :d

میگم نظرت در مورد اینکه وبلاگ رو به روز کنم چیه؟بعد تقریبا 4 ماه و نیم !

در مورد قسمت اول صحبتت که چی بگم والا :d

در مورد قسمت دوم هم خوب کاری می کنی اگه اپ کنی . :d

HOLDEN یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ق.ظ http://www.adamesade.blogfa.com

سلام
نظرمو که بهت گفتم
اومدم که نگی نیومدی...

میلاد یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:29 ب.ظ

اقا داشتم سرچ می کردم اتفاقی دیدم وبلاگتو . خیلی باحاله

سعید یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام
با خواندن جملات شما دوباره ی این سوال در ذهنم نقش می بنده که: مشکل از کجاست؟ و پاسخ این سوال هم چیزی نیست جز این که ما(من به خصوص!) مسلمان به دنیا آمده ایم، مسلمان نشده ایم و فاصله ی بسیاری است بین "دین ارثی" و "دین اکتسابی"
کلید حل مشکلات همه ی ما پیدایش دغدغه ی کشف چیستی دین و به عبارت بهتر حرکت در جهت کشف حقیقت هستی هست وقتی غالب مردم ایران دغدغه شناخت دین در پرتو قرآن و سنت قطعیه پیامبر رو پیدا کردند بسیاری از مشکلات ما حل میشه چرا که حضرت علی فرمود :
برای ایجاد ظلم دو کس باید همکاری کنند : ظالم و مظلوم
در هر صورت امیدوارم در آینده وضع این مملکت بهتر بشه

تحلیل بسیار جذابی بود .

مرسی

پردیس سیاسی دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:51 ب.ظ http://www.dogholooha.blogfa.com

خندیدم خندیدم خندیدم هر چند که بر این دردهای بی درمان دوایی نیست....


راستی ممنون از رد پاتون..

خواهش می کنم

آ*ن*ت*ی*گ*و*ن*ه دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام دوست عزیز
حقیقتش برداشتت از مینیمال من هم درست بود و هم اشتباه ... درسته فردا روز مرگه !!! اما نه مرگ من ... مرگ عشقم و آرزوهام و همه ی خاطرات چندین و چند ساله ام !!!
از روزی که عاشق شدم همیشه به این روز فکر میکردم ولی هیچ وقت باورش نداشتم چون فکر میکردم که عشق قدرت اینو داره که همه چیز رو عوض کنه ولی سخت در اشتباه بودم !!!
ممنون از همه ی لطف و مهربونی هایی که نثارم کردی ...
ببخش که در مورد متنت نظری ندادم !!! و این کامنت بی ربط رو وسط کامنت هات گذاشتم ... اگه دلت خواست میتونی پاکش کنی دوست مهربانم ...

علی کوچولو سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ق.ظ http://karikalemator.blogfa.com/

ماشا الله به این همه اطلاعات
روزی چند تا روزنامه می خونی مانی جان
خداییش برای خودت دایره المعارفی هستی ها
خیلی جالب بود استفاده کردیم

نیما سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:19 ب.ظ http://nimazn.blogfa.com

اول مرسی می کنم بابت کامنت (الان دیدم)
دوما بسی خوشمان آمد از مطلبت ٬ بر ثبت در تاریخ بوکمارکش می کنم!
سوما می خوام راجب صادق و کاروان اسلام بنویسم
چهارما یادم رفته بود وبلاگ خودم رو دوباره یه تکونی دادم!
پنجما نیستی ؟ گوشیت هم که خاموشه!

اولا خواهش می کنم

دوما چاکریم

سوما کار خوبی می کنی

چهارما بازم کار خوبی می کنی و دو روز دیگه میام خیلی اساسی متنتو می خونم

پنجما زیر سایه شماییم . هرچند فروم نویسی رو گذاشتم کنار و در هر دو سایت استعفامو تقدیم مدیران کل کردم و قصد انلاینی ندارم و در ضمن گوشی هم سرقت شد !!

مهسا سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ب.ظ

وای چه طنز دردناکی !!!

درد ناک از چه جهت ؟!؟

یعنی توقع دیگه ای داشتید ؟!!؟

یه بابا چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ب.ظ

عمو جون این چیزا نون و آب نمی شه

ببین ننه جان اساسا جایی این چیزا نون و آب نمی شه که همه چیز سر جاش باشه .

مضافا اینکه باید امثال من که ژولشون از سیا تامین می شه درآمدشون حلال بشه یا نه ؟!؟!

این بهترین راهه !!!

سعید پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:51 ق.ظ

سلام
من فکر جای یه نفر توی این کسایی که شما جملات گهرباری ازشون نوشتی خالی بود : «بردار حسین شریمتداری»
من هم به گنیجه جملات شما یه جمله ی دیگه از یکی از علما اضافه می کنم "
«یکسان دانستن حقوق شهروندان از گاوپرستی هم بدتر است»!!
با امید عاقبت به خیری برای این کشور

ممنون !!

وحید شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:12 ب.ظ http://cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی همکاری خود را با ما اغاز کردند

1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

امیر یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام مانی
طراحی سایتت بهترشده..اینجوری جذاب تره...می بینم چیز جدیدی ننوشتی...منتطریم...

امیر جان انشالله ژس فردا می نویسم

مهرآفرین دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:24 ب.ظ

به نظرت امیدی هست؟؟؟

اساسا علاقه ای به کلیشه ای حرف زدن ندارم . ولی زمان می خواد ، حداقل 10 سال !!!

مجتبی سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام مانی نیستی ؟؟؟؟
یکی خندید یکی اعصابش ریخت به هم .اما من فقط ترسیدم . از افکاری که داره حاکم میشه .ازملتی که احمق فرض شده صداشم درنمیاد یا شایدم ...

مجتبی جان ما زیر سایه شماییم ، آقا

من هم باهات موافقم و بنظرم بیشتر باید ترسید . خودم هم توی متنم بیشتر به همین مطلب اشاره کردم و اگر جملات دیگه ای که دارم دم دست رو اضافه کنم بیشتر متحیر می شی /

در هر حال وضعیت فکری هر روزه در حال پسرفت هست و اگر تا دیرروز مطهری نامی یا بهشتی نامی از حوزه علمیه خارج می شد الان ملاهایی در میان که تنها فریاد ظلم بر حسین را دارند و دادن حکم ارتداد و از همه مهم تر فتوای بهائی بودن عبادی !!

آدم ساده جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.adamesade.blogfa.com

پسر دمت گرم کلی کرکر خنده بود
داربی رو هم که بابا گند زدید که
یه سوال نظرت در مورد اون تعویض طلایی امیر خانتون چی بود؟

یعنی تو می خوای بگی نتیجه سیاسی نبود !؟؟!

آدم ساده شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:17 ب.ظ http://www.adaemsade.blogfa.com

بچه دیگه رفتی که رفتی؟
دیگه نمیخوای آپ کنی؟

طه ولی زاده شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 ب.ظ http://tahavalizadeh.wordpress.com/

به این حضور مردم در خیابان ها و انتخابات خیلی نباید توجه کرد. مردمی که سال پنجاه و هفت انقلاب کردند ئقیقا یک سال قبلش توی مشهد چنان به استقبال شاه رفتند که خیابان ها جای خالی نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد