دست نوشته های یک مانی

دست نوشته هایی از سوی کسی که بر عکس بسیاری ، فکر می کند . دست نوشته هایی شامل : تاریخ ، سیاست ، جامعه و ...

دست نوشته های یک مانی

دست نوشته هایی از سوی کسی که بر عکس بسیاری ، فکر می کند . دست نوشته هایی شامل : تاریخ ، سیاست ، جامعه و ...

ما هم لرزیدیم ... !!

یکشنبه ، 17 آبان ؛ روزنامه آفتاب یزد سرمقاله ای توسط سردبیر خوش قریحه ی خود ، جناب واحدی مطلبی با این تیتر و متن قرار داده بودند که : شما هم لرزیدید یا نه !؟!؟


این چند خط یاوه مطمئنا نام مقاله نمی تونه بگیره و حتی تحلیل آبکی هم نیست ، چراکه من حتی نمی خوام تحلیل بکنم ...


من خسته ام ، از این مثلث دروغ و ریاکاری و ابتذال که سرتاسر این مملکت از بالا تا پایینشو گرفته .

آدمهای مذهبی ای که نه علی رادریافته اند و به خون سیدالشهدایشان چنان قسم می خورند که دعا می کنم همان امام شهیدشان دست از قبر درآورد و یقه اشان را بچسبد که نفهمند از کجا خوردند ...


همه چیز پر از دروغ و ریاکاری و ابتذال شده ...


این دو خبر هم اینجا شاید برای لرزش بیشتر بدن بد نباشند :


مشکلات جنسی عامل بیش از نیمی از طلاق های تهران .


تجاوز به عنف در حال یک رویه شدن است و ما همه در تعطیلاتیم .


14 آبان گذشته هم سالروز عزای عمومی تحصیلات عالیه در کشور بود ، حتما به خاطر دارید که جناب عوض علی کردان در 14 آبان سال گذشته بعد از نطقی کوبنده از بیژن نوباوه در رای گیری مجلس استیضاح شد !!


============================================


این بار بیشتر برای خودم می نویسم ، منی که این روزها ساکت تر از همیشه هستم .

از همه فراری و در عین حال بصورت مضحکی هم از تنهایی در فرار .

من از تنهایی لذت می برم ولی یک هفته هست که بصورت عجیبی از تنهایی فرار می خوام بکنم و درعین حال از هیچکسی نمی خوام که کنارم باشه و اصلا حوصله ی احد الناسی رو هم ندارم .

سه شنبه هم رفتم کمیته انضباطی و پنج تا برچسب، نچسب رو به ما چسبوندن به اسم تفهیم اتهام و ... جدا لعنت خدا به این سه شنبه ها .

دقیقا سه چهار هفته هست سه شنبه ها یه اتفاق خاص می افته ...


این وسط مسخره تر از همه اینا این هست که یه عده احمق فکر می کنن تو با منی !!! آخه اگه تو با من بودی یعنی اصلا احتیاج می شد من در چنین خرابه ای برا سبک شدن فکر خودم بنویسم !؟


این روزها مصداق زندگی ما زرشک هست ، زرشک !!


خلاصه اینکه این روزها نه حالمون خوبه نه روزمون ، درگیر یه مصیبتی هستیم به اسم زندگی .

از بارونم گویا خبری نیست !!


==================================


سخنان هفته :


آیت الله شریعتی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی تهران در مصاحبه ای یک صفحه و نیمی با روزنامه جام جام در روز پنجشنبه : درست است که ما از غرب در علوم تجربی مثل پزشکی و جت ساختن عقب افتاده ایم ولی در علوم انسانی بسیار جلوتر هستیم !!!


محمود احمدی نژاد در سفر به ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی : ما منتظریم که این تغییرات در امریکا صورت گیرد. من بعد از انتخاب اوباما به او پیام دادم و کمک کردم تا بتواند تغییراتی را انجام دهد.


قائم مقام حزب موتلفه اسلامی ، اسدالله بادامچیان : از حامیان میر حسین فقط مارکسیست ها و منافقان باقی مانده اند .


==================================


ترجیح دادیم کامنت های متن بسته باشد .هرچند سخن بسیار است ...


مانی