دست نوشته های یک مانی

دست نوشته هایی از سوی کسی که بر عکس بسیاری ، فکر می کند . دست نوشته هایی شامل : تاریخ ، سیاست ، جامعه و ...

دست نوشته های یک مانی

دست نوشته هایی از سوی کسی که بر عکس بسیاری ، فکر می کند . دست نوشته هایی شامل : تاریخ ، سیاست ، جامعه و ...

در لوای قانون یا قانون گریزی ؟ بر جای خویش نشسته ایم !!

دیروز سه شنبه ، 12 آبان ؛ تحصنی در دانشکده ی علوم اجتماعی علامه طباطبائی شده بود که بنده نه لیدرش بودم و نه سخنگوش ولیکن به  بنده محول شد تا بیانیه ای نگاشته و آنرا قرائت کنم که در آن بر دو نکته تاکید کردم :


اول آنکه تجدید نظری در مورد احکام تعلیقی و اخراجی و توبیخی های دانشکده در حوادث اخیر ...

دوم آنکه بازگشت به قانون اساسی و تضمین همه ی مفاد قانون اساسی ...


یاوه گویی امروز بنده به این مطلب دوم بیشتر اشاره دارد .


عکس فوق تنها عکس موجود از روز گذشته هست که در دستان بنده قرار دارد 


تاکید دولت بر تبعیت از قانون و دعوت ایشان به پایبندی به قانون اساسی و محور قرار دادن قانون از سوی جنبش سبز از نقل و نبات هایی است که بصورت در افشانی بسیار از دهان ایشان خارج می شود این شبهه را در ذهن آدمی می آورد که براستی آنان که دم از پایبندی به قانون می زنند ، خود در آن از پیشگامان هستند ؟!!؟


سخن به اطناب نمی برم چراکه کاری بیهوده است ولیکن خبر دیروز حضور محمود احمدی نژاد بصورت کاملا یهویی که موجبات کف کردن نمایندگان شده بود ، مرا به این مهم وا داشت تا به این نتیجه برسم که براستی ، دولتی که سرمدارش ؛ تا این قدر کج فهم است که بدون خبر و بدون اجازه از هیات رئیسه می رود بالا و بعد از افاضاتی بس حیرت آور و با خط و نشان کشیدن برای نمایندگان و تهدید به باز پس گیری لایحه موجبات حیرت ملتی را فراهم ساخته و خود به روشنی نقض قانون می کند ، چگونه می تواند مدعی قانون مداری باشد !؟!؟



شاید بد نباشد تا حامیان دولت را به چالشی فرا خوانیم که با چه معیاری این چنین سخن می گویند ؛ امام جمعه چناران : دولت احمدی نژاد کمر به حفظ ارزش ها بسته است !! 


نمی دانم جناب کوثری بر چه معیاری این سخن گفته که نیک می دانم عملکرد پر از نقصان این دولت بازاری را هم اگر بود به کسادی کشاند و با کج فهمی های خویش تیشه به ریشه این نظام می زند و ای کاش کسی یافت می شد که این قانون اساسی مظلوم که هیچ کس به آن توجهی ندارد و در عوض همه دم از آن می زنند را کمی مورد باز بینی قرار می داد چه آنکه متاسفانه با دولتی روبه رو هستیم که ملت 70 میلیونی را سپر پدر همسر پسر خویش کرده !!


مانی


=========================================


جملات هفته :

  1. محمود احمدی نژاد در سفر به خراسان : دشمنان ایران پشه هستند !!
  2. عماد افروغ : حذف نخبگان و خواص از نشانی های حکومت های توتالیتر و توده است !!
  3. لاریجانی در واکنش به سخنرانی بدون اجازه و وقت قبلی در صحن علنی مجلس از سوی محمود احمدی نژاد : برای صحبت باید قبلا به هیئت رئیسه اطلاع می دادید که این کار را هم نکردید !!

========================================


اول اینکه صندوق پستی وبلاگ های بلاگ اسکای گویا راه اندازی مجدد شده ، برا میل زدن به من روی اسم مانی زیر هر متن کلیک کنید ، زیر عکسه اون خانومه نوشته تماس با من ، یه میل راحت می تونید اونجوری بزنید ...


سرمایه هم بسته شد !


در آخر هم اینکه ، آخر هفته خوبی داشته باشید !

همین !


مانی

نظرات 36 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:10 ب.ظ http://cn3shop.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی دارین من که خیلی خوشم امد ادامه بدین موفق باشید
اگر موافق باشید با هم تبادل لینک کنیم اگر موافق بودید به من اطلاع دهید تا من شما رو لینک کنم شما هم بعدا منو لینک کنید
من رو با نام" کسب درآمد ماهیانه 300 تا 500 هزار تومان تضمینی
لینک کنید

همکلاسی چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:12 ب.ظ

با تبلیغاتی که شده بود همه از استادو دانشجوگرفته تا حراست و ... فکر می کردن برنامه ی اساسی ای قراره برگزار بشه حتی بعدازپایان ساختمان گردی همه منتظر بودن اتفاقی بیفته اما خبری نشد و همه چیز تکرار قبل بود حتی خیلی ضعیف تر از قبل. من اعتقاد دارم به اینکه دانشجو نباید بی تفاوت باشه اما اگر قراره کاریم بکنه باید با عقل و منطق باشه نه احساسات. تحصنی که برگزار شدکاملا احساسی بودو بی برنامه.البته در فضای دانشگاه ما و با دانشجوهای بی تفاوت و خنثی ای که کم هم نیستن برنامه ی بدی هم نبود!اما اگه قراره این برنامه ها ادامه داشته باشه بهتره با برنامه تر برگزار بشه.

سلام ...

برای بار سوم عرض می کنم بنده نه سخنران بودم نه لیدر ولیکن به چند مسئله در نوشته شما اشاره می کنم :

نکات مفید و هم عقیده با بنده :

۱- این حقیر هم ایمان دارد برنامه منسجمی برای این تحصن پایه ریزی نشده بود . چه آنکه تاریخ این تحصن بارها عوض شد و من وقتی سه شنبه به دانشگاه اومدم و دیدم ملت یار دبستانی می خونن چشام گرد شد چون اصلا قرار نبود شعاری داشته باشه و صرفا سکوت قراری بود که بسته شده بود .

۲- من حیث مجموع با توجه به اشاره ی خود شما که بی تفاوتی بسیاری از افراد حاضر در دانشکده چیز بدی هم نبود ..

نکات عدم اعتقاد نگارنده بدان ها :

۱- من واقعا نمی دونم توقعتون چی بود . یعنی می خواستید بعدش چی بشه ؟!؟! نکنه مثل اون خانومی که بعد تحصن به من اومد گفت چرا انقدر زود تمومش کردید ؟!!؟ گفتم یعنی چی ؟!؟ گفت باید تا حسینیه ارشاد می رفتیم !!!
بهش می گم خواهر من ُ ما اگه تا سر گل نبی هم می رفتیم ۱۰۰ در ۱۰۰ با نیرو های ضد شورش برخورد می کردیم و ... . یا اون یکی می گه من تا ۴ کلاس داشتم باید لفتش می دادید تا من الکی تو حیاط واینستم !!

۲- احساسی بودن قضیه کاملا مورد تایید بنده هست ولیکن من با تحصن هم به طور کل با عنوان حرکتی ژاکوبنی برخورد می کنم و عقیده دارم تحصن و کارهایی از این قبیل دقیقا مصداق حرکات ژاکوبنیه ، من واقعا نمی دونم شما و همفکرانتان واقعا توقع چه چیز را داشته اید ولیکن وقتی مسئولین بسیج دو سال گذشته را هم ما در راهرو ها دیدیم و وقت ما مسئولین حراست از دانشگاه مرکزی علامه را هم دیدیم که ایستاده و در حال نظالره ی شما و بنده بودند توقع چه چیز را داشتید ؟!!؟
این از نظر من عقل و منطق هست که چنین چیزی برگذار شده و انشالله با توجه به عدم شعار حکومتی در آن کسی تعلیق یا اخراج نشود ... نه اینکه با حرکات انتحاری بزنیم خودمونو هم ساقط کنیم ...

3- شما خواستار برنامه های بهتری هستید ولی توسط کی ؟!!؟
بسیاری از افرادی که نامشان را تریلی هم نمی تواند در دانشکده تکان دهد در این تحصن نبودند و از ترس نیامده بودند و با بهانه های مسخره ای مثل در ترافیک گیر کردیم و ... بار را از شانه خود کندند و اجتیاج به نام بردنشان نیست که مطمئنا خود شما می شناسیدشان ...
همان افرادی که ادعایشان فلک را هم کر کرده ...
ای کاش ابتدا به آنان سوزنی بزنیم !!!
همین شما ، حتی جرات نکرده اید نامتان را بنویسید !! چگونه بدنبال حرکات مهم و زیر بنایی تری هستید !؟!؟

با تشکر فراوان از حضورتون در این جا و نظرتون .
موفق باشید و سربلند .
مانی

همکلاسی پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:17 ب.ظ

۱) زمان برنامه یا طول مسافتش مهمه اما منظورم من محتوای برنامه بود(ضمنا من سه شنبه ها کلاس ندارم و فقط برای این موضوع اومده بودم) اینکه من و به قول شما همفکرام چه توقعی داشتیم بماند برای بعد چون مفصله

۲)برای منم خیلی جالب بود کسایی که تاروز قبل در حال تبلیغ بودن و کی ادعا شون میشد روز برنامه نبودن به اضافه ی خیلی های دیگه که نبودن. از حق نگذریم دخترا فقط همکاری میکردن و پسرا...

اسم من چه اهمیتی داره این مورد از نظر من در حاشیس.
اگه لزومشو احساس کنم خودمو معرفی میکنم


با عرض سلام مجدد ( با توجه به عدم سلام کردن از سوی شما :d )

1) در کامنت قبلی هم عرض کردم که با کلیت حرف شما موافق هستم و بی برنامگی موج می زد در این قضیه و ... که این رو می تونم معلول دو مسئله بدونم

با توجه به تعلیقی های زیاد و عدم وجود افراد تاثیر گذار ، سردرگمی وجود داشت برای ادامه کار ...
دوم اینکه ترس از باز هم تعلیق و اخراج از سوی بچه های حاضر هم خیلی مهم بود ...

2) اگر بنده تاکید دارم که تفکر شما چیست برای آنست تا منظور شمارا بهتر درک کنم و لاغیر !

3) به هر حال بنده هم مراتب تاسف خویش را از کسانی که فقط زر زر زیادی می کنند در حیاط دانشگاه و در عمل مانند موشی در فرار بودند اعلام کردم و از این جهت با شما هم عقیده هستم و امیدوارم رویه بچه های دانشگاه هم نسبت به این افراد آرام آرام عوض شود که ما را به ایشان امیدی نیست !!
چراکه حتی بنده هم سه شنبه کلاس نداشتم و با وجود کار و مشغله به هر ترتیبی خودم را 12 به دانشگاه رساندم ...

4) تاکید بنده بر نام شما صرفا از این جهت بود که خود شما در حالی دم از زیر بنا و حرکات تند می زدید که نامتان را ننوشته اید و اساسا بنده نمی دانم با چه شخصیت حقیقی ای رو به رو هستم ! امیدوارم درک بفرمایید این مهم را که مطمئنا برای من تفاوت ندارد که نام شما خانوم فلانی باشد یا خانوم ایکس !!

بلکه تاکید بر خود هویت شما مورد تاکید بود ...

علی ای حال باز هم ممنون که سر می زنید ...

من از نقد کردن و نقد شدن لذت می برم ؛ چیزی که هم در جامعه و هم در دانشگاه ها بخصوص دانشگاه ما گویا در حال رخت بستن است و کاسه لیسی و ریا کاری در حال شکل گیری است !!

یاهو !

همکلاسی پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام

فرهاد پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ب.ظ http://hagdost.blogsky.com/

با درود فراوان
با سپاس از نوشته های مستند و آگاهی بخش شما هموطن گرامی
اگر حقیقتو بخواهیم ، قانون رو که خودشون توی مجلس فرمایشی نوشتن و بر علیه ما پیچیدن و تازه همینو هم اجراء نمیکنن . نمیفهمم چرا اینا پینهادهای اجرای قاونو نمیپذیرن مثل اینکه قصد موندن ندارن
قاضی هاشون همه گماشتگان هستن و بجای کلاه کله میبرن .
واقعاً با باورهای خودمون چه بلائی بر سر خودمون آوردیم .

شادمان باشین

خوزه پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ب.ظ

مانی جان پردازش مطلبت مثل همیشه عالی بود و انتخاب سوژت حرف نداشت ولی در اتمام نوشتت ضعف داشتی .

احساس می کنم باید مثل همیشه اینجوری تموم می کردی :

حال باید از مدعیان اصولگرا پرسید بر کدام معیار قانونی مارا دعوت نمی کنند !؟!؟ همانی که خود آنرا رعایت نمی کنند ؟!!

ولی بازم دست مریزاد

nimazn جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ق.ظ http://nimazn.blogfa.com

حال ندارم !
خبرت فردا پاشو بیا اونجا !

یا مرگ !

جون تو اصلا حس اومدن ندارم ...

باشه برای دو هفته بعد :d

شاید هم این هفته یه سر ببینمت خیلی دپرسم ...

رضا جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ق.ظ

یه جورایی با نظر خوزه موافقم .

آدم ساده جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.adamesade.blogfa.com

مردک اگه کاره ای نبودی چرا جلوی همه سه طبقه رو رژه رفتی تازه هی خودتم میخاروندی :)
دکتر محمود هم که دیگه کارش از این حرفا گذشته.لاریجانی که اعتراض کرد بهش فقط مونده بود بگه بیشین بینیم بابا حال نداریم!!!!!
تولدش مبارک.
مطلبت در کل با حال بود
یه خبر دیگه هست که نمیشه اینجا گفت یادم بنداز حتما بهت بگم
خوش باشی

آ*ن*ت*ی*گ*و*ن*ه جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ

میدونی چی برام جالبه ؟!
این که این آقای حق به جانب که واقعا باورش شده ناجی ملت ایرانه یادش رفته اگه اون انتخاب مردمه مجلس هم انتخاب خود مردمه ( البته به طور کاملا فرضی چون هیچ کدوم انتخاب مردم نبودن ) و اگه بیشتر از اون به فکر ملت نباشه کمتر هم نیست ( البته اون هم به طور کاملا فرضی ) ...

الهام جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:14 ب.ظ http://eligoli.blogsky.com

سلام
۱. در کل از جنبش های دانشجویی خوشم می آد و به دانشجوهای شجاع این روزها غبطه می خورم.
۲. از جملات هفته ات خیلی خوشم اومد. خیلی
۳. تولدش مبارک
۴. محمود جان کمر به قتل ارزشها بسته است. مگه دیگه ارزشی باقی مونده ؟

۲- ممنون ...

محمد حسین نجفی شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ق.ظ http://mohamadhn.blogfa.com

تو در شب تولدت به شعله فوت می کنی
به چشم من که می رسی فقط سکوت می کنی
.......

محبوبه شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ب.ظ http://dandooneh.blogfa.com

چیزی که زیاده.. نقل و نبات .....
به امید کم شدن فاصله ها خصوصا توی این روزا ی بارونی پربرکت ..... این جملات هفته خصوصا گفتمان مثل همیشه جالب آقای چیز که مثل همیشه خنده رو ی لبام میاره .. حرف زدنش منو کشته ... تولدش مبارک به مناسبت تولد اون تولدتو هم پس مبارکت
قلبت با آرامش بتپه و خنده رو ی لب هات

ملیسا شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:58 ب.ظ

سلام
کاش این نابغه طرحشو پس میگرفت و یه ملت رو خوشجال میکرد.فکر کنم خیلی ها بخاطر قبض اب و برق برن زندان:دی

مژگان شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:50 ب.ظ

خوبی شما؟

خوب تو دانشگاه فعالیت می کنیدا(اسمایلی یه آدم با چشم های شور)

من هم بسیار نادم هستم از این همه در حیاط بودن .
ولی چه کنیم که دیگه عادت کردیم به الافی در حیاط :d

متاسفانه خدا این سعادت رو از بنده و دوستان دریغ کرده مجبور میشم گاهی از حضور مستمر خود بکاهیم. که همین جا از وجود پربرکت(!)چنین مقام معظمی(!)التماس دعا داریم که این استمرار همچون ترم پربار گذشته ادامه یابد....

ناشناس شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 ب.ظ

به جان خودم اگه ننوشته بودی دانشجوی علامه ای فکر می کردم الزهرا درس می خونی با این عکس کلهم دختر! اون خراب شده دو تا مرد نداره؟!؟!
دانشگاه ها پر شدن از این آدمای پر مدعایی که حرف می زنن ولی نمیشه بهش گفت حرف همون زرررررر تشریف دارند...

والا از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون امروز به این نتیجه رسیدم هم زر زر هست و هم تر تر !!!

در ضمن طبق یک آمار غیر رسمی نسبت دختر به پسر در دانشکده ی علوم اجتماعی علامه ۱۵ به ۱ هست !!

باران یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ب.ظ http://ahee-baran.blogfa.com

اول تولدش مبارک

ما که مجبور شدیم بریم سر کلاس کلی تو دلمون به اون مردک چرت وپرت گفتیم .
ولی روز خوبی بود باکلی خاطره

ببخشید دیر سرمیزنم .سخت وبت باز میشه

سارا یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ب.ظ http://sara-r.blogsky.com

این جنبش های دانشجویی رو که میبینم امیدوار میشم.
اما خودم شرکت نکردم. نمیدونم چرا!!!!!!
تولدشون مبارک.
موفق باشید

مژگان دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:56 ب.ظ http://mkh67.blogspot.com

آقای مانی من ترجیح میدم کامنتم حذف شه تا این که این همهههههههههههههه تحریف شه!!!
در این وانفسا ی خفگی و خفقان از دوستان مدعی نباید چنین دیدااااااااااااااااااااااااااا.

خانوم مژگان ..... لو :d

این کامتتو گذاشتم تا این ادعای کذبت ثابت بشه من چیزی ویرایش نکردم ( الان شبه که دارم می نویسم !! )

:d
:d
:d
:d

shadow سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.kashkool144.blogfa.com

سلام
داداش این همه مردم گفتن رای منو پس بدین ،این برادر محمود هم واسه این که کم نیاره اومد گفت لایحمو پس بدین دیگه ،چیکارش دارین بنده خدا رو
راستی بیا ببین که ادوات مزخرفات چکارها که نمیکنه

رسول سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 ق.ظ http://rasoul.ir

سلام مانی
آقا ببخشید یه مدت من نشده بود به وبت سر بزنم.
الانم واقعا حوصله ندارم در مورد مطالبت کامنت بذارم( نه اینکه مطالب ارزش کامنت نداشته باشه ها! نه اتفاقا از قبل بهتر و پربار تر شده. یه مشکلاتی شبیه خودت ورداشتم . دپرس و اینا ...)
فقط دیدم تو پست قبلی نوشتی که تو فکر بستن اینجایی. با عرض پوزش از بازدیدکنندگان محترم ولی تو غلط میکنی که میخوای اینجا رو ببندی...
مگه دست توئه؟!
منتظر دست نوشته هات هستم هستیم هست...

بابک سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:32 ق.ظ http://vebneveshteha.blogfa.com/

سلام
خوبی مانی جان
گرفتاری اقتصادی دارم
با بحران مالی شدید روبرو شدم
به همین خاطر وقت آزادم کم شده

انشالله حل می شه ...

توکلت بخدا

نون کاف سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ب.ظ http://melod.blogsky.com

هی خوش به حالت که هنوز داتشجویی و دانشگاهم برات در دسترسه ... اون لحظات .. اون اتحاد و هماهنگی..اون قیافه مسخره حراست کل که از لای ریشاش تو این بلندگوهای سیب زمینی پیاز فروشی فریاد می زد ... همتوووون شناسایی شدید و بچه ها داد می زدن ..هوووووووووووو

نغمه سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ب.ظ http://www.melodyekalamat.blogfa.com

شنیدم قراره دانشگاها به خاطر آنفلانزا خوکی تعطیل بشه؟؟؟
.
.
.
ممنون که به ملودی کلمات اومدی
سلامت و موفق باشی

اگه شیوع پییدا کنه بعید نیست ولی الان خیلی زوده ...

میراث چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:34 ق.ظ

سلام
اجازه بدین خارج از روال عادی ,نظرم رو درباره مطالب یکجا بگم .
باید اول تشکر کنم از کسانی که اینجا نظر دادن , خیلی هاش برام جالب بود و استفاده کردم , مانی دوستان خوب , اگاه و وفاداری داره .
درباره اقلیت ها به نظرم اگر قومی و دینی جداگانه بررسی بشه بهتره , در کل فکر کنم ارزش وقت بیشتر گذاشتن رو داشته باشه .
درباره شریعتی , نه مطالعه ای داشتم و نه حاضر بودم حرفی درباره اش بشنوم , این مطلب هم با این که کلی بود , اما چون می دونستم که یک طرفه نیست , اخرش فهمیدم که وقتم تلف نشده .
این جمله ( همه شکایات خود را از عین الله در جمله ی عین الله خر است تخلیه کنیم !! ) خیلی چسبید , بعد از خنده ای که کمی ادم رو اروم می کنه , فکر ادم به این سمت میره که چرا همیشه ما باید عکس العمل در مقابل عین ا... ها داشته باشم .
درباره بستن یا باز بودن وبلاگ قبلا یک بار نظرم رو گفتم , به هر حال همین امروز اگر همه وبلاگ ها با هم تصمیم بگیرن که دیگه ادامه ندن , فکر ادم ها متوقف نمیشه , این که در چه شرایطی ادم بخواد این افکار رو با دیگران قسمت کنه کاملا شخصیه و قابل احترام .
هر چند طولانی شد , اما اینم بگم , خیلی وقت ها ادم به دلیل اینکه در شرایط خاص باری بیشتر از یک عضو جامعه رو روی دوش خودش میذاره و این رو وظیفه میدونه , بعد که می بینه دیگران به جای همراهی , یا لا اقل روحیه دادن , رسما خیانت می کنن , عصبانی میشه و ... , این نصیحتی بوده که بارها به خود من شده , از افراد مختلف و به زبانهای متفاوت , اما خب طبیعیه که ادمها متفاوت هستن و در نهایت اون کاری رو می کنن که به نظرشون درست میاد .
دیگه خیلی طولانی شد , مانی عزیز و دوستان وفادارش , مواظب خودتون باشین .

خیلی مخلصیم جناب میراث ... !!

بازم از این کارا بکنید ...

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ب.ظ

ولی من اصلا به اینکه حرفای این پدر همسر پسر یاوه گویی باشه اعتقاد ندارم. هیچ کدوم از حرفاشو الکی نمی بینم. انگار دارم سناریویی رو پلان به پلان می خونم و جلو می رم..

نکنه تو هم اعتقاد داری اینا واقعا از حجتیه هستن !؟!؟

یا شاید هم اعتقاد داری مثل مهدی خزعلی که این بابا یهودی زاده هست و .... ؟!؟

ماهی سیاه کوچولو پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ق.ظ

نه عزیزم، من هیچ کدوم از این مزخرفات و خرافه ها رو باور ندارم. با یهودی زاده بودنشونم کار ندارم ولی خوب می دونم اینا از جماعتی هستند که حاضرند با شیطان ته جهنم دست بدند و بر سر قدرت باقی بمونند. دست همه شونم تو یه کاسه است. از طرفی پارس زیاد می کنند ولی گاز نمی گیرند و از رو هم بازی نمی کنند. نمایشی که ما شاهدشیم اون چیزی نیست که پشت پرده در حال رخ دادنه..

دمدمی پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ب.ظ http://daam.blogsky.com

دست ما که از پایتخت کوتاه اما شما نزارید آب خوش از گلوشون پایین بره.

کجا به سلامتی دم جان ؟!!؟

راستی آقا ما با اجازتون سه شنبه ساعت 5 بعد از ظهر در کمیته انضباطی دانشگاه حضور یافتیم :d

باران پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 ب.ظ http://ahee-baran.blogfa.com

آپم

ده خرس پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام برادر


آقا بدون هیچگونه نظری راجع به متن نوشته شدتون باید بگم که :

عزیزم قبلا هم به شما عرض کرده بودیم که این سیاست پدر و مادر نداره ؛ ازش فاصله بگیر !
حالا لیدر بودی یا نه
سخنگو بودی یا نه
هر چی !
ترو خشک با هم میسوزه . . .


در ضمن خیلی خوشحال شدم که بازم تونستم بهت سر بزنم !

ومن الله توفیق

می دونم خیلی سخته ملاقات من برا همین داری می گی خیلی خوشحالی ...

چه کنیم دیگه ... :d

همکلاسی شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ب.ظ

شمام جزو اون ۶ نفر بودین ؟!!!!!!!
چرا کامنت مطلب جدیدتونو بستید
به جای این کار بهتر بود تاییدیش رو برمیداشتین

شما که خوب دم از آزادی از نوع جوون پسندش می زنید
مارم به خاطراینکه اسممونو نمیگیم مواخذه میکنیدو........

بله ما هم جزهمون ۶ تا بودیم ...

اینکه کامنتا رو بعد از تایید می ذاریم تنها دوتا دلیل داره .
یه عده برادران جان بر کف هستند که گاها فحشای بالای ۱۸ می دن و ما چون بعضی وقتا دو سه روز هم نمی رسیم که بیایم سر بزنیم و کلا هم نمی پسندیم ادبیات حیوانی رو ، برا همین بعد تایید می ذاریمش ..

یه عده هم هستن که متاسفانه گاها فراموش می کنن که بنده یه زندگی خصوصی دارم و ترجیح می دم بیشترش اینجاها باز نشه و میان یه سری مسائل رو می نویسن و ...

وگرنه نقد مخالف خودم رو هم در متون قبلی اگه بگردید زیاد می تونید پیدا کنید که تایید کردیم ...

در ضمن اگر بنده برای شما ناشناس هستم ، برای اکثریت بچه های دانشگاه که ایجارو می خونن کاملا شناس هستم !! حتی بعضی از اساتیدی که اینجارو می خونن من رو می شناسن ...

فکر کنم خیلی فرق داره ، مگه نه ؟!!؟

آوین دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ http://dardastebad.blogsky.com/

سلام روحیت خیلی بد شده درکت میکنم چون خودمم گرفتارشم عشق و عاشقی خیلی وحشتناکه پدر آدمو درمیاره.....در جدایی شوق وصال هست ودر وصال بیم جدایی......فرق نداره باهاش باشی یا نباشی هردوش بده به نظر من

همکلاسی سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ب.ظ

تاکیدتون روی جمله( همه منو میشناسن)
هم برام جالبه هم تکراری اپیدمی شده انگار

((تلقین چیز خوبیه، باعث باور خود ودیگران میشه ))

کلاپسرای دانشکدمون همشون احساس مشهوریت میکنن

اگر هم باشن! به خاطر اینه که تعدادشون کمه
خدایش توی ورودی ما که یکی دوتا آقا هست مشهورشدن اونا سختره یا یکی از ۳۲ نفر باقیمانده که خانومن

البته در زیاد شدن این احساس اندک دخترانیم مقسرن که بیجهت اون اقلیت رو تحویل میگیرن که واقعا براشون متاسفم

البته دوراز جون شما مادر مورد شما جسارت نمی کنیم
شهرت شماکاملا واقعیه تلاشاتون در این زمینه جواب داده

وقتی شما اینجوری فکر بکنی راجع به بچه هایی که مثل ما فعالیت دارن توی سیاست و اینجور چیزا و فکر بکنی که بخاطر خودنمائی و ... هست .

ما از بقیه چه انتظاری باید داشته باشیم !؟!؟

رهگذر یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ب.ظ

مرسی از راهنمایی تون ولی من در مورد گاندی چیزی نخواسته بودم ها!! دقت کنید اون کلمه پروپاگاندا بود!! یهنی تبلیغات گسترده سیاسی ارتباطی!
باز هم ممنون
اگه نمیتونی به ایمیل ها جواب بدی پس به چه دردی می خوره خوب یه ایمیل با اسم مستعار درست کن جناب مانی!!
کامنت قبلی رو هم پاک کنید ممنون

اوه اوه

شرمنده ام بخدا ، من اشتباه برداشت کردم ...
منظورتون همون جو سازی رسانه ای هست ؟!؟!

اگه اون هست که یه دو روزی مهلت بدید تا ما هم بپرسیم از دور و بریهامون چون در این زمینه کتاب خاصی الان در ذهنم نیست .

شما هم به بزرگی خودتون این ایمیل نذاشتن مارو ببخشید ...

همکلاسی سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ب.ظ

چهارشنبه ساعت ۸و ۱۰ هم همین کلاس رو دارن

»تاسفانه من امروز یعنی یکشنبه این کامنتتونو دیدم ...

واقعا عذر می خوام ...

سکوت شبانه یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ب.ظ

خواستم به بسته بودن کامنتدونی دو پست بالا اونم بعد از نطقی که میخواستم بکنم و با بسته بودنش کور شد اشاره کنم که با خوندن کامنت های همکلاسی به کل منصرف شدم جناب اقای مشهور (خنده رفیق)
موفق باشی

اگه منو متهم به نفهمی نمی کنی باور کن هیچی نفهمیدم از نوشتت :d

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد