دست نوشته های یک مانی

دست نوشته هایی از سوی کسی که بر عکس بسیاری ، فکر می کند . دست نوشته هایی شامل : تاریخ ، سیاست ، جامعه و ...

دست نوشته های یک مانی

دست نوشته هایی از سوی کسی که بر عکس بسیاری ، فکر می کند . دست نوشته هایی شامل : تاریخ ، سیاست ، جامعه و ...

تقدیم به شیخ اصلاحات ، همانکه از حماقت خنجر می زند !!

یه دوستی چند روز پیش توی دانشگاه برگشت به من گفت که شما وبلاگت رو هروقت عصبی می شی آپ می کنی ؟!؟ حالا ما هم بر فرض همین مسئله ؛ گویا باید آپ کنیم و مطلبی رو تقدیم به سمبل ستون پنجم بکنم !!


===============================================


خنجری از جنس حماقت !!


حکایت کروبی ، بیشتر حکایت آن خاله خرسه ی معروفی است که وقتی دید حشره ای بر روی دوستش نشسته ، خواست از سر لطف آن حشره را از جایش تکان دهد تا دوستش براحتی بخوابد ولی با برداشتن سنگی و پرتاب آن به سمت حشره موجبات مرگ دوستش را فراهم کرد !!


شخصیتی که در اوائل دهه هفتاد ، در زمان حضورش در بنیاد شهید و صیغه کردن عده ای زنان شهدا اولین ضربه را بر پیکره روشنفکران اصلاح طلبان وارد کرد ؛ هرچند در آن زمان اصلاحطلبی به معنای فعلی نبود ولیکن این حرکت از سوی فردی که خود را حامی یک سری از آزادی ها مدنی می دانست ، سخت سنگین بود !!


شیخی که در زمان ریاست مجلس ششم ، در زمانی که هم قدرت در دست اصلاح طلبان بود و هم مجلس ؛ مانع به ثمر رسیدن خیلی از طرح های نمایندگان اصلاح طلب که خواهان اصلاحات در شورای نگهبان و ارگانهای تحت امر رهبری و سیستم فاسد اطلاعاتی بودند شد و با اظهار نظرهای بی موقع عواطف و احساسات عمومی مردم را نسبت اصلاح طلبان تحریک میکرد و آب را به آسیاب جناح راست می ریخت .


شیخی که حقیقتا یار دوازدهم اصولگرایان بوده و با ادعای اینکه من لر و ساده هستم از هیچ ضربه ای علیه اصلاح طلبان فروگذاری نکرده است و وقتی بیاد می آورم که با حمله ی آمریکا به عراق وی با اعلام تئوری اتحاد با عراق و مقابله با آمریکا موجبات فراری شدن عامه مردم از اصلاح طلبان شد ، بیش از پیش علاقه پیدا می کنم تا با دائی جان ناپلئونی دیدن قضیه ؛ اعتقاد پیدا کنم که جنگ زرگری وی با شریعتمداری را باور کردن ساده انگارانه است !!!


هرچند ضربات مهلک ایشان به همین جا ختم نشد و شعار پنجاه تومان که حقیقتا توهین به شخصیت حتی عامه مردم بود و نمادی از پوپولیسم فکری به شمار می آمد خود باعث ایجاد زمینه ای شد که هم آرای اصلاح طلبان شکسته شود و هم اینکه اصلاحطلبان تا مدتها مورد تمسخر اصولگرایان قرار گیرند و بعد از اعلام ایجاد حزب از سوی وی و یاری خواستن از مردم برای پیشنهاد نام برای حزبش ، با واکنش تمسخر آمیز از سوی هفته نامه یاللثارات ( که از تحجر رو دستش نخواهد اومد ) قرار گیرد و این هفته نامه پیشنهاد دهد :


نام را بگذارید انجمن پنجاه تومنی بگیران مبارز !!



بعد از ایجاد حزب کذایی اعتماد ملی ، وی باز هم موجبات شکسته شدن آرای اصلاح طلبان در انتخابات شوراها و مجلس شد .


گویا این روز ها هم شیخ اصلاحات که حقیقتا معلوم نیست این لقب را بر چه مبانیی بر وی گذارده اند در تلاش است تا میر حسین موسوی را تخریب کند و سخنرانی های وی و خانوم کدیور و آقای کرباسچی در سه نقطه مختلف کشور در مورخ 23 و 24 اردیبهشت خود گواه این است که هرچقدر میر حسین تلاش می کند تا دولت نهم را نقد کند ، شیخ اصلاحات با آن همه دب دبه و کب کبه در تلاش برای تخریب میر حسین است !!!


براستی که هسته مرکزی اصلاحطلبان خاتمی است و لاغیر و حمایت صریح خاتمی از میر حسین خود بر همه چیز حجت است و این وسط شیخ اصلاحات جز افتراق آرا و موجبات رای آوردن مجدد احمدی نژاد گویا هدفی ندارد و شاید بی مناسبت نباشد که بگویم ؛ ما را به خیر تو امید نیست ، شر مرسان !!


مانی 


==============================================


این هفته یکی از پر مشغله ترین هفته های عمرم بود و بجون جفت بچه هام  ( ! ) قسم کل ساعتایی که توش خوابیده باشم رو جمع بزنم ، به زور 30 ساعت بشه و خبر خوشحال کننده داخلش هم آزادی طه عزیز بود .


خوب یه چند خط هم با اجازتون درد و دل کنم و رفع زحمت کنم !!


چند وقته هر سری که سقوط می کنم ، سعی می کنم بلند بشم و خودمو بتکونم و از نو شروع کنم . این سقوطایی که می گم خیلی منو می شکنه و بدجور روم تاثیر می ذاره ... نمی دونم تا کجا باید رفت ، ولی می دونم باید رفت ، اونم نه تا وسطاش ، تا آخر آخرش .

گله ای نیست ؛ خودم خواستم اما این فاصله خیلی عذاب آوره و بعضی وقتا می گم شاید یه جای کار اشتباه دارم می کنم و ولی هرچی می گردم این اشتباه رو پیدا نمی کنم !!


شاید مغزم دچار نشتی شده !! مگه نه ؟!؟!؟ ( این مگه نه ضمیرش یه نفر بود که خودش می دونه کی هست زیاد روش گیر نکنید و از فرصت هم سو استفاده نکنید و بگید آره )


بی نهایت ممنون که یاوه نامه این سری رو هم می خونید . 

نظر هم بدید باعث دلگرمیه !!


مانی 

نظرات 42 + ارسال نظر
HOLDEN پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.adamesade.blogfa.com

سلام
خبر آزادی طه رو دیروز شنیدم. خیلی خوشحال شدم...

داش آکل پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ب.ظ http://dashakol.blogsky.com/

:)))))
ما مخلصیم این حرفها چیه؟:دی

علی کوچولو پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ب.ظ http://karikalemator.blogfa.com/

نظر می دهییییییییییییییییییم

این مردک نمی خواد بی خیال بشه مانی جان اینجوریا که بوش میاد تا آخرش وایساده
و کاری هم جز خرابکاری ازش بر نمیاد . خدا به خیر کنه اگر این رئیس جمهور بشه باید بهش بگیم کدخدا

راستی می دونستی خیلی گلی ؟ من می دونستم ها خواستم بکم تا بقیه هم بدونن

ممنون علی جان شما لطف داری

امید (به قولی پرسپولیسی) جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ق.ظ

انصافا متنت راجع به این شیخ اصلاحات خیلی قشنگ و زیبا بود

تمام این حرفات درست هست و در اینکه بیشتر خودی ها بهمون ضربه میزنند تا غیر خودی ها به نظرم کاملا درست هست

راجع به انتخابات هم اگر قرار هست موسوی دربیاد باید جوری رای ها تقسیم بشه تا انتخابات به مرحله دوم کشیده بشه تا این شکستگی رای ها توسط این آقا دیگه وجود نداشته باشه

راستی خودت هم شرکت میکنی؟؟؟

دلمون واست تنگ شده ها:دی

امید خیلی خوشحالم کردی سر زدی . واقعا جالبه هر سری یه دوست قدیمی اینجا کامنت می ذاره .

در مورد انتخابات که قطعا برای رای نیاوردن اون بابا حتما رای می دم .

منم دلم برات تنگ شده . انشالله فرصتی پیش بیاد ببینمت . به بچه ها سلام برسون .

آ*ن*ت*ی*گ*و*ن*ه جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ق.ظ http://ghajarie-coffee.blogsky.com

بعضی ها عشقشون فقط جولون دادن و منم منم کردنه !!!
جوابیه ی این برادرمون به شریعتمداری رو که خوندم هم متاسف شدم و هم خندم گرفت ...
موندم تو کف اعتماد به نفس این حاجی مون ...
چرا این داداشمون توی هر دوره میاد و خودش رو ضایع میکنه نمیدونم !!!
شاید به قولی هم شما درست بگین ...
قصدش رای شکنیه !!!

موافقم . ممنون از حضورتون .

مفتخر کردین

آدم ساده جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ق.ظ http://adamesade.blogfa.com

سلام
اومده بودم فحشت بدم که چرا آپ نمیکنی که در همون موقع پیغام دادی که آپ شد اما در مورد پستت باید بگم که در مورد اون مرتیکه بنشعور هرچی گفتی راست گفتی.اصلا بحثی روش نیست اما در مورد درد و دلت باید بگم که این نیز بگذرد و فقط امیدوارم که :خدا کند که فقط این عشق از سرت برود/خدا کند که فقط آن زمان برسد

مرسی .

ولی من امیدوارم همه چیز درست بشه !! بهت که گفته بودم . مگه نه ؟!؟

مونا جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ق.ظ

به اقا مانی سلام خوبید مرسی تشریف اوردید به الاخره از دوستان خیلی قدیمی ما هستی .نه بابا چه تلخی راست میگی ولی خودم میدونم فعلا به کار کردن گیر دادم .خیلی وقت مطالعه دارم ولی متاسفانه اونجور که میخوام ازش استفاده نمیکنم..........میدونم باید برای خودم متاسف باشم پس شما نمیخواد متذکر شید.هاهاها.بازم بیا خوشحا میشم.درپناهش.....

خوزه جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ق.ظ

مانی عالی بود .

من واقعا سر در نمیارم که چرا طرفدارای میر حسین جدیدا علاقه پیدا کردن بزور بگن ما با کروبی و اصلاحات مشکلی نداریم و زنده باد کروبی ولی در عمل این کار اصلا متقابل نیست .

واقعا باعث تاسفه

ممنون خوزه

سعید رضی پور جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:51 ق.ظ http://www.ghalehnoei.com

سلام مانی جان. جالب بود و قابل بحث. معمولا سیاه ترین دوران رئسای جمهور دو دوره ای دوره دومشون بوده. چون 4 سال تهت هر شرایطی بر مسند نشسته اند و با علم به اینکه 4 سال سومی در کار نخواهد بود راحت تر به اشتباهاتشون ادامه میدند.
کاش رقابت اصلی بین رضایی و موسوی بود. کاش پای احمدی نژاد و کروبی به این انتخابات باز نمیشد.....
به منم سر بزن

ممنون از حضورت . استدلالت رو هم روش فکر می کنم دوست ندارم خیلی شتاب زده بگم درسته یا غلط !!

چشم حتما سر می زنم

راستگو جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
ما یک موتور جست و جوگر ایجاد کرده ایم که فقط سایت های به زبان فارسی در آن ثبت خواهد شد.
اگر شما مایل به ثبت وبلاگ یا وب سایت خود در موتور جست و جو هستید ابتدا باید یک لینک در وبلاگ یا وب سایت خود به آدرس http://www.rastgo.com با عنوان "راستگو" بدهید و بعد در لینک زیر در خواست می دهید تا وبلاگ یا وب سایت شما در موتور جست و جو ثبت شود.
http://www.rastgo.com/submit-script/

اگر پیشنهادی و یا انتقادی دارید خوشحال خواهیم شد از طریق لینک زیر برایمان ارسال کنید:
http://forum.rastgo.com/topic-t741.html

با تشکر و احترام

سکوت شبانه جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ق.ظ

در مورد اون شیخ به اصطلاح اصلاحات که همه چی مشخصه ولی خب مراقب سقوط هات باش که اینجوری نیست که همیه توان بلند شدن رو داشته باشی گاهی باید سعی کنی سقوط نکنی
س ا ج د

مستند « مردی میان گرگ‌ ها » جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ب.ظ

مستند « مردی میان گرگ‌ ها »
http://shoop.ir/?num=1242412131
این مستند فوق‌العاده زیبا و واقعی رو با کیفیت فوق HD ببینید.

امین جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:44 ب.ظ

یه هو میگفتی به میر حسین رای بدیم دیگه :ی

کاش در مورد مسایل دیگه مینوشتی مثلا سن رای و حاشیه ها و تریبون های آزاد و ...

میر حسین هم فقط برا شما خوبه کی به ماها نیگاه میکنه :ی

باران جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام
باصحبتهایی که درمورداون شیخ کردی موافقم نمیدونم باز میخواد چه گندی بزنه......

ولی امید دارم میرحسین رییس جمهور آیندست....

انآزادی دوستانمون خیلی خوشحالم،درمورد دردودلت نظرمومیدونی اگه باهم بودنتون سرشارز آرامشه منتظر این روزم ،درغیراین صورت امیدوارم زودترتموم شه.

با اینکه از نظر فکری دارم الان بخاطر یه اتفاقی دیوونه می شم و اصلا حس جواب دادن نبود ولی ؛ چی تموم بشه ؟!!؟ مگه اصلا چیزی هم هست که بخواد تموم بشه ؟!؟!

باران جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 ب.ظ

چی شده باز ،همش استرس میدی مانی ...تموم بشه منظورم ابن حال واوضاته مانی ناراحتیت آدمودیوونه میکنه قیافه این چندوقته تومیگم.....

بسه دیگه آخه ..یاد خودم میوفتم آخرش چی شد (عشق یکطرفرو میگم)هنوز خیلی خوب نشودم نمیخوام توهم .........

مانی مانی ...............مواظب خودت باش نگرانتم درک کن

رویا جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام.
گاهی آدم آروم و بی صدا به زمین می خوره و تصور می کنه دچار سقوط سهمگینی شده و ته همه چیز همینجاست... اما بعدها متوجه می شه اون زمین خوردن آروم و بی صدا اونو برای یک سقوط آزادو کوبنده ضد ضربه کرده و همه چیز می تونه بدتر از اینی که هست بشه.
تمام اینها برای اینه که ما سیم ارتباطی به خودمون رو پیدا کنیم.
به نظر من همه ی این رخدادها و این اتفاقات رحمتن...

بابا دمت گرم .

خیلی خوشحالم کردی اومدی . فکرشم نمی کردم هنوز مارو بخاطر داشته باشی ها !!

هنوز هم رو حرفم هستما ، برا نشریتون اگه خواستید توزیعش کنید رو ما حساب کن .

بازم بیا :d

مژگان شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ق.ظ

ما را به خیر تو امید نیست ، شر مرسان !!


اینو خیلی خوب اومدی....صراحتت را سپاس!!!


منتظر به روز شدن وبلاگ شما در حال و هوایی آکنده از امید و شعف و سرخوشی هستیم....حالا نه به این داغی، ولی خوندن پست این شکلیم لذت خودشو داره

محمد حسین نجفی شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:34 ق.ظ http://www.mohamadhn.blogfa.com

با نظرت راجع به کروب.. کاملا موافقم ..اما درمورد خودت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه م شه گفت؟ بنده که به علت + انگار بودن به حساب نم ام ...و حق با تو ه مساله نو واسه همه قابل درک نست ...اما من امدوارم

نیما شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:07 ق.ظ http://nimazn.blogfa.com

به خودتم گفتم که ما به شخص رای نمی دیم ، فقط از بین "صیانت از حقوق شهروندی" و "بازگشت به خط امام " اولی رو انتخاب می کنیم !
اینکه در واقع این شعارها اجرائی خواهد شد یا نه ، زیاد مهم نیست . فقط دوست ندارم کیهان شش ماه بعد بنویسه ملت به " صیانت از حقوق شهروندی ، رفع تبیع علیه زنان و تغییر قانون اساسی" رای ندادند و "بازگشت به خط امام" رو انتخاب کردند!! .

مثلا متنو خوندی ؟!!؟

بقول یارو گفتنی ، نرود میخ آهنین در سنگ !! :d

علی کوچولو شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ب.ظ http://karikalemator.blogfa.com/

من باز هم اومدم سر زدم فکر نکنی فقط یک بارمیام ها

خدا یا به تو پناه می بریم از شر این خودی های خیر خودیه الکیه بی خودی !

همزاد یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ

ما در کل از بین احمدی نژاد و هر کاندید دیگری دومی رو انتخاب می کنیم.
به هر قیمتی شده. حتی اگه بازگشت به خط امام و ارزش های زمان اتقلاب و پیش از انقلاب و قبل و بعد و وسط جنگ مطرح بشه.
نه تنها برای رای نیاوردن به این ارزش ها رای می دیم که اونا رو تبلیغ هم می کنیم چرا که در کنار حرف های پوپولیستی! و عوام فریبانه م.ا این شعارها خوب می تونه رای های شهرستانا رو جمع کنه.
به شعارهای غیرقابل اجرا هم رای نمی دیم مثل تغییر قانون اساسی. یه بار که قانون اساسی ما تغییر کرد و ... رو تا حد یه دیکتاتور تو مملکت بالا برد کافیه.
راستش هم شعارهای کروبی واسه من قشنگ تره هم تیمی که دارن حمایتش می کنن٬ ولی موسوی رو ترجیح می دم به خاطر کارنامه ی مثبت اقتصادی زمان جنگش٬ حامیش خاتمی حتی اگه تو دورد دوم ریاست جمهوریش هو شد٬ دور بودن از فضای سیاسی سال های اخیر ایران و اینکه کمتر فرصت بازی دادن مردم رو داشته و مهم تر از همه اقبال عمومی جامعه که خیلی به سمتشه.
هر چند من رای دهنده نیستم٬ ولی رای دهندگان را دوست دارم!
به امید انتخابات سبز

ممنون که سر زدی .

هرچند بنظرم بی انصافی در مورد میر حسین کردی ولی در کل ممنون

رها نام یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام مانی.حرفات در مورد شیخ درست ولی ای کاش دلایلت برای رای دادن به میرحسینم می نوشتی.امسال بیخیال رای دادن شدم.همشون مزخرفا و البته فریبکار. راست و چپ تو ایران بی معنیه! مگه نه؟

اینکه بی معنی هست رو قبول دارم ولی رای بده !! لطفا !!

در ضمن هرچی فکر کردم اسمت رو بخاطر نیاوردم . سری بعدی یه ردی از خودت بذار .

ممنون /

بهار دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ق.ظ http://bahari.blogfa.com

سلام به شما
قبول دارم که کروبی نیست آنچه باید باشد و حرفهای قشنگش تاریخ مصرف خودش رو داره و شعار انتخاباتی است
اما میرحسین هم اشتباهات فراوانی داشته قتل عام سال 67 . خیانت در دوره ی حساس انقلاب فرهنگی . سکوت در برابر بسیاری قوانین در شورای مصلحت و....
اینکه امروز میرحسین را ناجی ایران بدانیم و کروبی را احمق ، کمال بی انصافی است
من نه خیال رای دادن دارم و نه طرفدار کاندید خاصی هستم
اما بی انصافی را دوست ندارم
میرحسین اصولگرائی اصلاح طلب است و به میدان آمده که خشم مردم در این چهارساله ی اخیر را فرونشاند وگرنه خاتمی که خود گفت " من تدارکچی بودم " دیگر از موسوی چه انتظاری داریم

اینکه میر حسین از اصلاحطلبانی است که گرایش به اصولگرایی هم دارد که شکی نیست و بی شک میر حسن هم عاری از اشکال و خطا نیست .

در کل من نقد رو دوست دارم و بابت وقتی که گذاشتی ممنون

داش آکل دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ب.ظ http://dashakol.blogsky.com/

ای بابا ما که موندیم چیکار کنیم! عقل درست حسابی که از خودمون نداریم به حرف مردم پابندیم که اونا هم هرکی یه چیز میگه:دی
یکی میگه کروبی خودش اوکی نیست ولی آدمای دور و برش چهارتا با سوادن. میگم اعضای کابینه ها چی؟ میگه نه اعضای کابینه ی کروبی و موسوی مثل همن.
میگه کروبی حداقل تو حرفهاش اسم ازادی رو میبره، موسوی که از همین حالا چاقو تیز میکنه! موندم جان خودم! ولی با اینحال دلم راضی نمیشه به این یکی رای بدم، اصلا قیافه اش رو اعصابه:دی
از لحاظ سابقه و کارنامه هم بخوایم حساب کنیم هیچ کدومشون سابقه ی درست حسابی ندارن! (بغیر از رضایی البته:دی) فلذا از این مورد باید چشم پوشی کرد! ولی بازم هرجور بخوایم چرتکه بندازیم نمیشه چیزی رو درست و حسابی با نظر قاطع در نظر بگیریم... انگار یکی هم بی عیب و نقص قرار نبوده توی این کشور مترسک شه. مترسک ها همگی مواجبی بگیر بالا دستا هستن این روشنه! حتی خودشونم بخوان کاری کنن، بالا نمیزاره! اینها کسانی هستن که در قتل عام سال 67 و کشتار سال 61 توی آمل دست داشتن! یا یکی دیگه شون که بعنوان تروریست و بمب گذار حتی قرار بوده توبیخ بشه!!!!! خیلی حرفه! و بعد اینجا به نمایندگی یک کشور در اومدن خودش باز حرفی دیگه ست!
شنیده بودم حتی موسوی هم، اوایل انقلاب با توده ای ها بوده و میخواسته از ایران خارجشون کنه ولی توی فرودگاه که میرسن تمام پاسپورت ها رو پاره میکنن و میریزن دور.
خلاصه حرفهایی هست که نمیشه ازشون ساده گذشت.
بهرحال ممنون که باز روشن ترمون کردی. من از این شیخ چیز زیادی نمیدونستم.
رخصت

اینکه می گن میر حسین جزو سوسیالهای مسلمان بوده که یه حرفه جکه ولی یه هفته قبل انتخابات یه متن می نویسم و دلایلی که به میر حسین رای می دم رو می گم .

ممنون سر زدی

داش آکل دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:22 ب.ظ http://dashakol.blogsky.com/

راستی فکر کنم از بارون خوشت میاد نه؟ تو این هفته که بارونی پیش بینی نشده. ولی هروقت پی بردم که بارونی قراره بیاه خبرت میکنم شاد شی:دی
رخصت

ممنون !!

یوحنا سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ق.ظ http://sadail.blogfa.com

شعار پنجاه تومان که حقیقتا توهین به شخصیت حتی عامه مردم بود ........

بدترین کار ممکنه....

رافونه سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:04 ب.ظ

من که فقط با جدایی دین از سیاست موافقم بنابراین...

ف چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:20 ب.ظ

عالی بود مانی جان.

مثل همیشه.

ممنون ولی بی سوال که راه ننداختیم :d

یه نشونی از خودتون بذارید منم بشناسم .
ممنون

فریبا رحمانی شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ق.ظ http://khateman.persianblog.ir

سلام

خیلی خوب بود......اگه یکی دیگه از پستاتو به میرحسین موسوی ام تقدیم کنی خیلی خوبه....کشتارهای دهه ۶۰ یادت نره

چشم !

[ بدون نام ] شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ق.ظ

یه سیاسی شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ب.ظ http://nazarsanji2.blogfa.com

سلام ..لطفا به این وبلاگ بالا سر بزن یه نظر سنجی برای انتخابات ..ممنون میشم نظرت رو بگی ...بیا منتظرم

سارا شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:35 ب.ظ

این مطلب را برای این می نویسم که یادمان نرود شیخ از مردان اصلاحات است همین که اصلاحات را برگزیده نکته مثبتی است . یادمان نرود که مطالبه محوری کار منطقی است درگیری با خودی خواست دیگران است . نمی خواهم از شیخ و کارهایش حمایت کنم تو میدانی که رای من میرحسین است و سر حرفم هستم .فقط از حول حلیم توی دیگ نیفتیم

شما یه جوری می گی من می دونم که می خوای به میر حسین رای بدی که انگاری من شما رو می شناسم :d

( حالا واقعا می شناسم !؟!؟ )

به هر حال من هم به این مطلب معترض هستم که چرا باید به کروبی شیخ اصلاحات گفت با وجود انقدر ضربات مهلک !!

HOLDEN چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:49 ق.ظ http://www.holdennameh.blogfa.com

"والیوم های نشُسته" به روز شد...

یلدا پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:10 ق.ظ

چرا اینقدر دیر به دیر آپ می کنی؟

رفیق ناباب !!

انشالله فردا شب آپ می کنم .

امین پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:00 ب.ظ

چیز چیز چیز چیز چیز :d

بیا به کروبی رای بده و گرنه میگما :d

برو بابا .

محبت جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام دوست عزیز.من یه چند وقت پیش وبلاگ شما رو دیدم و از اول پستاتون تا اینجا همه رو خوندم.نوع نوشتن و نظراتتون برام خیلی قابل احترامه.راستش خیلی دوست دارم اپ کنید و نظراتتون رو راجع به این ۳ مناظره بفهمم و اینکه شما طرفدار کدوم کاندیدا هستید.تقریبا هر روز چند بار به وبلاگتون سر میزنم تا ببینم اپ کردید یا نه اما مثل اینکه گفتید امشب اپ میکنید.امیدوارم که یه پست پر و پیمون باشه .قربان شما.فعلا

والا یه جورایی کذب شد و بعید می دونم امشب آپ کنم و اگه هم آپی بشه حدودای یک صبح می شه و یا فردا ظهر .

در مورد کاندیده ها هم احتمالا آپ نمی کنم و شاید فقط گذری به مطلب اشاره کنم ولی در مورد جمع بندی انتخابات حتما می نویسم .

ممنون که می خونید اینجارو .

این لطف شما رو نشون می ده .

محبت جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام.خیلی حیف اما جواب این سوالم که به کدوم یک رای میدید رو ندادین هر چند بابت فضولیم عذر میخوام اما برام جالبه بدونم.در هر حال برای جوابتون سپاسگزارم.قربان شما.فعلا

فعلا با توجه به متون ضد دکتر احمدی نژاد و مهدی کروبی که در وبلاگم هست کاملا مشخص هست رایام باین دو نخواهد رسید !

فکر کنم خیلی واضح باشه رایام چی هست :d

ملیکا جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:43 ب.ظ

مانی عزیز اگه میشه اظهاراتت راجع به مناظره احمدی نژاد ومیرحسین هم بگو تا مثل همیشه بهره مند بشیم.

یک یاحسین تا میرحسین.

خانوم ملیکا بنده شمارو می شناسم ؟!؟!

اساعه ادب نباشه یه مقدار لحنتون حالتی داشت که من احساس کردم آشنا هستیم و این مغز بنده به علت نشتی یاد شده در متن قبلی یاری نکرد تا ببینم شما آشنا هستی یا خیر :d

ولی چشم برداشت خودمو نسبت به اون مناظره هم می گم .
ممنون از حضورتون .

محبت شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام اقا مانی .شما که هنوز اپ نکردید!!!در ضمن چون شما به نوعی در مقابل اون دوستونم که گفته بود به میر حسین رای میدید اعتراض کردید که من شک کردم رای شما اون باشه.در هر حال منتظر اپتون هستم.قربان شما.فعلا

گفتیم مناظره فیروز کریمی و مایلی کهن ( کروبی و دکتر ) رو ببینیم فردا صبح آپ کنیم بهتره :d

محبت شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:24 ب.ظ

سلام دوباره.خوبه پس ببینیم و تعریف کنیم.قربان شما.فعلا

HOLDEN یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.holdennameh.blogfa.com

نه خداییش جان من...تو بگو؟
این آدم خجالت نمی کشه به 70 ملیون آدم دروغ می گه اونم تو تلویزیون رسمی؟
بابا وقاحت هم حدی داره...
می گه ستاره دار نداریم....پس ما بوقیم...؟(منظور از ما تعداد کثیری دانشجوست نه شخص من)
من رشته ام مدیریته...هر کی اقتصاد و حسابداری و بانکداری و این رشته ها رو خونده باشه می فهمه این داره دروغ می گه...
من دیدم لیبراله ولی این آدم خمینی رو زیر سوال می بره .کسی که هر چقدر هم بد باشه ما میدونیم یکی از بزرگترین کاریزماهای تاریخ معاصره...
این آدم رسما بقیه رو تهدید می کنه...
تو آماری که میده سوای در نظر نگرفتن حکومت خمینی و خامنه ای این آدم چنگ رو و تحریم رو از تاریخ حذف کرده....
آخه تا چه حد...؟
من نه طرف موسوی ام نه کروبی و نه رشایی ولی هر کدوم از این سه نفر از این آقا بهترند...
حرف رسمی خودش راجع به سازمان ملل رو منکر شد. بابا این یارو خودشو هم انکار می کنه...

والا چی بگم .

قبول دارم حرفاتو ولی حقیقت اینه که کروبی بدجور خراب کرد دیشب .

آوین پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ق.ظ http://dardastebad.blogsky.com/

سلام وقتی اون جملرو واسه پدرم خوندم اونم دقیقا حرف شمارو زد نمیدونم به هر حال چون زیبا بود گذاشتمش توی یکی از وبلاگا خوندمش.........................و اما در مورد انتخابات من به عقاید شما احترام میذارم به نظر من کروبی و موسوی هر دو لنسانهای بزرگی هستند من به کروبی رای میدم ............اما امیدی ندارم که رای بیارن
قشر روشن فکر دروغ ها رو متوجه میشه اما مردم عامی قهرمانی!!!!!!!!!!!!!!! رو میبینند که جولان میده و همه چیز را افشا میکنه اسم میبره و انگار از هیچکس نمیترسه. اما به هر حال امیدوارم احمدی نژاد رای نیاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد