دست نوشته های یک مانی

دست نوشته هایی از سوی کسی که بر عکس بسیاری ، فکر می کند . دست نوشته هایی شامل : تاریخ ، سیاست ، جامعه و ...

دست نوشته های یک مانی

دست نوشته هایی از سوی کسی که بر عکس بسیاری ، فکر می کند . دست نوشته هایی شامل : تاریخ ، سیاست ، جامعه و ...

محدوده ی دُم ... !! و آقای رجوی لطفا سکوت !!

نقل است که  رئیس شهربانی تهران روزی به مرحوم مدرس نامه ای می نویسد در آن متذکر می شود که آقای مدرس لطف کنید انقدر پا روی دم ما نگذارید ! و مرحوم مدرس در پاسخ به وی می نویسد که مرحمت بفرمائید محدوده ی دم خود را مشخص کنید چراکه هرکجا که پای می گذاریم دُم شماست !
این روزها بسیار لفظ محارب و توهین به مقدسات و مفسد فی الارض و ... را می شنوم و گو آنکه اهمیتی ندارد که شما از دولت انتقاد کرده اید یا توهین کرده اید یا بوق زده اید !! از موارد اتهامی جوانی بیست ساله با نام س ک بوق زدن در روز عاشورا بوده است .

الحمدلله که برنامه رو به فردا کم بود و رسانه دولتی با علم کردن برنامه ای با نام دیروز امروز فردا ؛ دین خویش را به ملت همیشه در صحنه ادا کرد .
هرچند محمد جواد لاریجانی با حضور در این برنامه نسخه پیچی جالبی برای ملی مذهبی ها کرد و در آخر هم تلاش کرد تا همه اصلاح طلبان را جیره خوار آمریکا و اسرائیل نام دهد ولی نه وی و نه امثال وی مانند حسین شریعتمداری به این سوال پاسخ نمی دهند که وابستگی به اجانب ، مگر فقط به امریکا و اسرائیل است !؟!؟ آیا چین و روسیه در این مقوله جایی ندارند ؟!؟!

نگارنده به عنوان یک اصلاح طلب که اعتقاد دارد ، همانطور که یک ساختمان بعد از چند دهه نیاز به ترمیم و بازسازی دارد مطرح می سازم که با روند فعلی ، تنها و تنها نارضایتی عمیق تر شده و عملا راه هرگونه اصلاحاتی بسته شده و از این دخیل صحبت ها که دانشگاه باید تضارب ارا باشد و باید نقد منصفانه باشد و ... تنها حرف هایی است که بیشتر مشمول فرافکنی می شود چراکه در عمل گویا عده ای حتی تاب نقد هایی ساده را نیز بر خود ندارند و کافی است تا نقدی بر ساحتشان شود تا با برچسب محارب نسخه ایشان را ببندند ...

و این وسط تنها صحبت هایی مانند این جمله از آیت الله بیات زنجانی است که به انسان دلگرمی می دهد :

 محارب کسی است که مردم را به خاک و خون بکشد !

مانی

===============================

آقای رجوی ، لطفا سکوت !

مدتهاست که می خواهم کمی با شما بگویم ، شمایی که نفرین ابدی بسیاری از مادران و پدران این کشور بدرقه ی ابدی شماست !
شمایی که خود را رهبر ایران و همسرتان را رئیس جمهور مردمی ایران می نامید ! و ازدواجتان را انقلاب ایدئولوژیک می نامید !!
شمایی که بخاطر توبه نامه نوشتن و لو دادن همرزمانتان در اواخر دهه 50 بنا به گفته های ارتشبد نصیری از اعدام رهایی پیدا کردید و با تحریم رفراندم سال 58 ، انقلاب نوپا را وارد بحران کردید !
شمایی که در زمان جنگ تحمیلی با ایجاد فضای وحشت در کشور و جنگ های خیابانی و ترورهای بی رحمانه بسیاری از لایقان این انقلاب را کشتید و حتی در این میان منش دوستانه و پدرانه ی مرحوم بازرگان را هم پس زدید و راه را بر هرگونه بحث و گفتمان و اصلاحاتی بستید و منش جنگی را در بر گرفتید و از هر فرصتی برای ایجاد ترور استفاده کردید !

آنچنانکه اگر کفاش و بقالی ریش داشت و جزو بسیج بود با یک قمه حساب و حق وی را می دادید و گویا فراموش کرده اید همکاری با دشمن بزرگِ این کشور ، همانکس که خون پدران و برادران بسیاری را ریخت و خانواده های بسیاری را به عزا نشاند و ...
بیش از این نیاز نیست بگویم ...


شنیده ام چندی پیش در بیانیه ای برای شرکای اروپائیتان خواسته اید تا این جنبش عظیم سبز را از صدقه سری خود معرفی کنید و رهبری بزرگ منشانه ی ! خویش را در این راستا بزرگ بکنید !!!
گفته اید که ای مردم فلان کار را بکنید و بیسار کار را نکنید !

جناب مسعود خان رجوی ، باور کنید که شما مدتهاست منفور این ملت هستید و از شما و گروه کذاییتان که هزاران فرد را بزور در آنجا محبوس کرده اید و دستتان به خون میلیون ها ایرانی آغشته است منفور تر در میان افراد این جامعه وجود ندارد ! پس لطفا جنبش را به لجن نکشید !

مانی

==============================================

تن تو مثل یه پیچک ، تن من مثل یه دیوار ...


برای تنی که خستست تو همیشه جون پناهی ....

=================================================

جملات هفته :

  1. صادق محصولی : دولت احمدی نژاد به اندازه 100 سال گذشته در کشور سالن ورزشی ساخته است !!
  2. آیت الله شجونی : سران فتنه در هر کشوری بودند حداقل به 15 سال زندان محکوم می شدند !
  3. شریعتمداری : احتمال می دهم هدف بعدی جنبش فتنه امام زمان باشد ! وی همچنین تاکید کرد ، فلم برنگ ارغوان فیلم مزخرفی بوده ! وی همچنین تاکید کرد که قاضی مرتضوی در مسائل حساس بزنگاه حاضر می شده است ! 
  4. محمود امدی نژاد خطاب به غرب : ما مثل شما ترسو و دروغگو نیستیم !
  5. محمد مطهری : برخورد بولدزری این است که حرف های کفر آمیز و مشمئز کننده اخیر درباره ی قرآن و امام زمان را به همه اصلاح طلبان نسبت داد ! وی همچنین هشدار داد که چرا ساعت دو نیمه شب به منزل کسی یورش می برند ؟!؟! مگر عملیات فتح المبین است ؟!؟! و در انتها گفت اگر هتاکان ساکت شوند ، خواص سخن می گویند !
  6. در مراسم اختتامیه کتاب سال از سوی حداد عادل مطرح شد : کسانی که از ممیزی کتاب انتقاد می کنند دچار مشکل اخلاقی هستند !

=========================================


مطلب قبلی یه سیر عجیبی در تعداد بازدید کننده هاش داشت که متوجه شدم یکی از مهمانان این سایت که نمی شناسمش لینک مطلب رو به بالاترین فرستاده بود ... ( لطفا دیگه این کار رو نکنید )

یه سری هتاک هم که آی پی هاشون همگی یکی بود ریخته بودن تو کامنتا و خلاصه من نمی خوام بگم کی هست ولی خودش خجالت بکشه ( اینترنت صبا نت و باقیش هم باشه به وقت حاجت  )

17 بهمن گذشته هم سالروز تشکیل دولت موقت بدست مرحوم بازرگان بود ، خود ایشان بعدها گفتند که مرحوم طالقانی موکدا هشدار می دادند که قبول سمت نکنند ولی ...


در ضمن یه مدتیه می ریم وبلاگ دوستان رو ببینیم می بینیم که مارو لینک کردن و یا لوگومون رو هم در وبلاگشون گذاشتن که بسیار مارو شرمنده می کنن   به زودی پاسخ دیپلماتیکی خواهیم داد و ماهم لینک می کنیم 


نظر هم بدید باعث دلگرمیه ...

مانی